tisdag 21 juni 2011

.Trevligt med lunchbesök

Idag fick jag härligt besök av kompisen E och hennes två barn. Vi har inte setts på väldigt länge, så det var extra skoj att ses idag. Blir inte att vi ses lika ofta nu när hon jobbar och jag pluggar, men förhoppningsvis kan vi försöka ses lite oftare nu i sommar åtminstone. Alla barnen lekte bra ihop och dem verkade ha riktigt skoj tillsammans alla fyra. Kul att se! Vi åt lunch ihop och fikade och pratade. E hade med sig varsin sallad till henne och mig, mycket gott!

Har även hunnit med att jobba på kontoret idag och bokfört allt som var på det ena företaget, bara två kvar nu. Det känns som om det är tufft att hinna med allt jobb nu när man jobbar/pluggar på heltid. Jag antar att det blir en vanesak och att jag får försöka strukturera upp saker lite bättre till hösten.

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: