söndag 12 juni 2011

.Brorsans student del 2

Lite mer bilder ifrån brorsans student:

Lilleman älskar dricka, syns det! =)

Flera av kusinerna badar

Mina föräldrar hade köpt en liten pool som barnbarnen kunde bada i och det passade perfekt igår när dem var så många barn. Oj vad skoj dem hade!



Min svåger står och steker kebaben som vi åt igår.


Vi blev bjudna på vildsvinskebab och det var bland den godaste kebab jag har ätit ngn gång, otroligt gott! Får ni chansen att pröva ngn gång så gör gärna det.

Min äldsta lillebror äter glass


Min kära man, min morbror och en av mina kusiner


Lillkillen kramar om min bror och önskar grattis


Lillkillen på mina föräldrars altan


Mina kära föräldrar!

Min morfar och hans fru, samt min mormor


N med en av hans kusiner som är lika gammal som han

Snacka om att barnen hade skoj i poolen

Mina två små killar, dagen till ära i likadana skjortor



Min stora kille



Min storasyster äter glass
/ Mrsfunky

Inga kommentarer: