måndag 6 juni 2011

.Tokig eller inte!?

Har anmält mig, eller rättare sagt ska anmäla mig till att springa kvartsmara på KK-joggen i augusti. Vet inte vad jag har gett mig in på, men nu finns det ingen återvändo längre. Nu gäller det att ge sig ut och börja träna inför det så jag åtminstone kommer att klara av att ta mig runt. Dessutom vill en kompis dra med mig på tjemilen i september, så ja, det gäller väl att ta sig runt min 5 km runda några gånger i veckan i alla fall. Nu har jag inga bortförklaringar kvar, nu är det bara att masa sig ut vare sig jag vill eller inte.

/ Mrsfunky

3 kommentarer:

cecce sa...

Det är nog det bästa man kan göra...att anmäla sig till ett lopp. Då måste man liksom.
Du kommer klara det. Det är jag säker på:-)

Kramar

i min lilla lilla värld sa...

Det tyckte jag du gjorde rätt i =)

Elin H sa...

Vad roligt!! Vi kommer stå och heja vid stadsparken :-) Kram!!