torsdag 16 juni 2011

.En riktig sommarkväll

Vilken kväll vi har haft det, strålande sol, alldeles lagom varmt och klarblå himmel. Kan inte ha blivit bättre, eller ja....hade man suttit ute och grillat lite och haft ngt gott till och kanske ett glas vitt eller en uppfriskande drink så kanske.
Fyllde på nytt vatten i poolen till killarna, så N passade på att bada ordentligt. L sprang mest runt och vattnade blommor, vår lilla trädgårdsmästare.Ja, för övrigt har jag hunnit med en hel del idag.
Jag har:

städat, tvättat, rensat garderober,

rensat leksaker

tagit med leksaker till förskolan

lagat mat

tagit reda på tvätt

rensat ogräs

bytt vatten i poolen

duschat lillkillen

lagat mat

diskat och plockat undan efter middagen

gjort i ordning barnen

tagit en skön joggingtur

duschat


Ja, mer än så behöver man inte göra, så nu blir det slappa i soffan som gäller resten av kvällen. Blir nog kanske en skål med popcorn och en film med mannen.

Hoppas ni har haft en helt underbar torsdag!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Detta var sannerligen en effektiv dag du hade.... får mig att inse att jag ännu inte rensat ut bland mina barns saker. "Jag ska bara..." först ;-) KRAM