tisdag 6 juli 2010

.Tisdag- en dag som alla andra

Idag tisdag har jag en hel del inplanerat. Runt lunchtid ska jag åka med N till frisören så han kan snagga sig ordentligt. Han är egentligen inte jättelånghårig, men han har bra tjockt hår och blir verkligen svettig när det är varmt. Det ser ut som att han har duschat, så då får han bli snaggad. När han var mindre så körde vi med trimmern hemma, men nu vill jag inte det. Vill hellre att han ska ha en riktig frisyr. Sedan på eftermiddagen är det dags för L att gå på 1½ års kontroll. Ska bli skoj att se hur lång han är. Han är bra många cm längre än vad N var i hans ålder.
Ikväll får vi sedan besök av goda vänner som ska komma hit och grilla lite. Däremellan skulle jag behöva handla, samt börja planera vad vi ska ha med till Danmark etc....Hm, får se vad vi har tid och lust med. Jag har egentligen bara lust att ligga i sängen hela dagen och läsa en bok. Det vore inte helt fel inte! =)
Igår var det oxå en del på schemat. Jag var och klippte mig samt gjorde ännu ljusare slingor, så nu är jag väldigt ljus i håret. Trivs bra med det och kommer nog att fortsätta vara ljus ett tag till. Varför ändra på ett vinnande koncept =)
På kvällen var vi bortbjudna till ett par kompisar till oss. Oj vad vi åt, vilken kväll. Trevligt sällskap, underbart god mat och en massa frukt och glass efter det. Kan inte ha varit en bättre kväll. Tack C och R för en trevlig kväll, får vi göra om snart igen.

Nu ska jag gå och fixa lite och sedan ska jag och killarna ut en sväng.

På återseende!



3 kommentarer:

lindet sa...

Du var snabbast ;) Grattis.
Vilken tävling väljer du att få rösterna i?

kram lindet

svintoflickan sa...

Å va fin du är i blont.de passar du i.
å stora killarna blir..för varje dag.
kramis

Therese sa...

God morgon! Hoppas du får en mindre hektisk dag idag. Här regnar det, men ska ta mig ner på BVC för att väga och mäta Lillebror så jag får en sommarvikt på min lilla kille. Massa kramar! <3