torsdag 1 juli 2010

.Äntligen -bättre sent än aldrig!

Min lilla skrutt har för första gången idag ställt sig upp. Jag är sååå glad, snacka om stolt mamma! Han är lite sen, men idag så lyckades han äntligen och han såg så lycklig ut när han insåg att han kunde ställa sig upp. Han har ställt sig upp flera gånger efter det, min lilla prins. Kanske att han kommer att lära sig gå snart oxå, det vore kul! Min bebis är ingen bebis längre!
Tänk vad fort det går och det känns lite vemodigt när jag vet att vi inte ska ha fler barn. Ska jag aldrig mer få se magen växa och känna den där lilla kroppen inuti mig. Tänk att aldrig mer få snosa på en liten bebbe och låta den få sova på min mage, alldeles nära. Jag får låna andras bebisar istället.
Jag är så nöjd med dem vi har och vill inte ha fler barn. Det är alldeles lagom med två och ibland tre.
Ska packa klart kläderna inför morgondagen nu. Åker till Kolmården hela familjen imorgon och kommer hem på lörkväll. Oj vad mysigt vi ska ha, två dagar på Kolmården och övernattning på slott. Mysigt värre! =)

Hoppas dagen varit bra och att ni får en fortsatt trevlig kväll. Njut av sol och värme, för nu är det verkligen sommar!
På återseende!

1 kommentar:

Sara - Thaison sa...

Hur var kolmården???

Vad kul att han kan ställa sig upp själv. Jag håller med dig 2 är alldeles lagom. Jag får ibland samma känsla att barnen växer upp för snabbt men jag är helt nöjd med 2 barn, inga fler.

Hoppas att kolmården var kul och att ni hade bra väder!