tisdag 20 juli 2010

.En riktig slappardag =)

Idag har varit en riktig slappardag! Jag har inte gjort mycket inte, rensat lite ogräs och sedan bara varit. Sååå skönt! =) Mannen min har hållt på för fulla muggar ute i trädgården, men jag har inte gjort mer än att lagat mat och fixat. Fick besök på eftermiddagen av en kompis och hennes två busungar, trevligt som vanligt! Det slutade med att alla fyra barnen satt i poolen och svalkade sig och hade riktigt kul! Roligt att dem leker så bra ihop. Vissa dagar när vi ses är det bara bråk, men idag funkad det riktigt bra. Det märks att dem börjar bli större.
Ska snart slänga barnen i säng och sedan ska jag fixa lite middag till mig och mannen. Ikväll blir det lövbiff med grönsaker i ugn. Gotteligott!
Hoppas ni njuter av sommaren och värmen, det gör jag!

Kramar


Inga kommentarer: