tisdag 6 juli 2010

.Glass på Smultronstället

I lördags när vi hade åkt safariparken så åkte vi småvägar till Söderköping där vi bla åt lunch och sedan gick till det berömda Smultronstället för att äta glass. Mmmm, det finns ingen bättre glass, så god och framför allt så stor. Det är alltid fullt med folk och det ligger helt perfekt precis bredvid Göta Kanal. Jag kan förstå att det är populärt. För er som aldrig har varit där kan jag verkligen rekommendera en tur dit, speciellt om ni gillar glass =)

N sitter och väntar på sin glass i värmen

Jag med min lilla glass med smak av ananas, apelsin och banan. Underbart god! =)

L väntar på glassen, han åt upp hela sin glass och den var ändå ganska stor för en liten kille. Ett riktigt litet glassmonster.

Mannen med sin lilla glass, åtta kulor i olika smaker, mjukglass samt grädde. Mmmm!


J junior med sin glass full med sura godisar. Den gick snabbt ner!

"Glass, glass, glass i stora lass, lass, lass

Ja jag är galen i glass!"



Inga kommentarer: