måndag 26 juli 2010

.Puss på dig!

Idag på eftermiddagen kom kompisen E och hennes två barn över och lekte lite. Hennes äldsta är som min äldsta och hennes lilla tjej är som min minsta, så vi har barn i samma ålder. Hennes lilla tjej och L var så söta idag och sprang och pussades en hel del. E gick fram till L och pussade honom och han bara skrattade. Han blev så glad när hon kom och böjde sig ner och gav honom en puss. Tyvärr hann jag inte få det på kort, men gulliga var dem. Vem vet, kanske blir det dem två i framtiden =)


L sitter och leker


Charmtrollet E- kanske en blivande svärdotter =)

Jag önskar så att min lilla prins vill lära sig gå snart, han skulle kunna ha mycket roligare då och kunna vara med och leka som alla andra. Som det är nu så blir han lite utanför, mer som en bebis och det känns inte så bra. Jag undrar varför han inte vill lära sig gå, är det rädsla eller har han ngt fel i höften eller är han helt enkelt väldigt sen?

Nåja, det spelar ingen roll hur länge det dröjer så länge han kommer att lära sig ngn gång. Min lilla groda, han är så charmig och go. Han har börjat prata så mkt nu, det kommer nya ord hela tiden. Dem senaste är: flicka, barbapappa, svampar, dricka.

Just nu är mannen min på väg hem ifrån Borås. Han åkte dit för några timmar sedan för att köpa sig en ny dyr leksak, en stor häftig bensindriven bil (radiostyrd) som han ska köra runt med härute. Killar, undrar om dem någonsin blir vuxna?

Nej, nu ska jag sätta mig och mysa lite med N som sitter här bredvid och tittar på Scooby Doo.

På återseende!




1 kommentar:

Therese sa...

Tack rara!! Har verkligen haft en toppen dag :-)

Å så gulligt av dem å pussas *ler* Å du ska se att när han väl börjar gå så då springer han fram! <3 Kram