fredag 30 juli 2010

.Shoppingdag med killarna

Idag var det lika grått och tråkigt väder som igår och jag hade ingenting inplanerat, så jag bestämde mig för att åka en sväng med killarna till Marieberg och shoppa lite.
Det blev en hel del kläder till killarna, mest till stora grabben som gärna ville vara med och välja själv. Han var så söt, han gick där och tittade och ville ha, så han fick faktiskt välja några tröjor själv.


Nya jeans, en tröja och en pyjamas till lillkillen


Nya jeans samt fyra tröjor till stora grabben. Han valde alla tröjor själv förutom den randiga (inte så illa valt)

Ikväll är vi bortbjudna till goda vänner i Örebro. Vi har inte setts på ett tag så det ska bli trevligt. Jag har slängt ihop en blåbärspaj som jag har tänkt att ta med. Hoppas bara att det går bra med killarna så vi inte behöver åka hem tidigt pga att dem blir trötta.

Nu ska jag ta och gå ner och ta mig en kopp kaffe och sedan börjar det bli dags att fixa till sig lite innan vi ska åka.

På återseende!


1 kommentar:

Elin sa...

Åh vilka söta kläder!! Finns ju jättefina kläder till killar oxå, jag har liksom aldrig spanat in den avdelningen :-)
Hoppas vi kan ses snart igen!!
Kramar