torsdag 29 juli 2010

.Regnet det öser ner....

Ja idag var det ingen sol och värme inte. Nej, här vräker det ner och ja, vi lär inte få vara ute idag om vi inte vill komma in som dränkta katter eller så. Varför kunde inte solen och värmen få vara kvar en stund till åtminstone.
Har ingenting inplanerat idag, mer än att jag måste städa huset. Har även betalt räkningarna för den här månaden, så nu har det minskat på kontot igen. Tråkigt, men så är det ju för dem flesta, eller för alla egentligen. Hur många njuter av den dagen då räkningarna ska betalas, inte jag i alla fall.
Killarna leker snällt på N´s rum så jag borde egentligen gå och börja med städningen medan dem är sams.

På återseende!

1 kommentar:

Therese sa...

Här hänger regnet också i luften, men jag måste erkänna att det inte gör så mycket, för då har jag en legitim anledning att fixa inne och leka med min nya dator ;-) Lämnar massor av kramar!!!