tisdag 20 juli 2010

.Tisdag- en dag i juli

Det är tisdag och vi är i mitten av juli redan, snart inne i augusti. Månaderna bara springer fram och snart är det dags att tänka på julklappar. Nej, kanske inte riktigt ännu, men det här året har verkligen gått fort. Har ingenting inplanerat idag vilket känns bra skönt. Har lite ogräs som behöver rensas samt att jag behöver åka och köpa en present till min systerdotter som fyller tre imorgon, men utöver det har jag ingenting planerat.
Killarna sov ganska länge imorse, vaknade runt halv åtta (länge för oss). Det är skönt om dem kan sova lite längre på morgnarna. Gick sedan upp och utfodrade killarna och fixade sedan frukost till mig och mannen. Vi åt omelett med bacon, paprika och purjo, mums! Inte helt fel inte!
Tänkte försöka få med mig mannen ut på en promenad sedan, får se hur det går.
Nej, återkommer senare, ska ta och gå ut en stund och få ngt gjort.

Kramar

1 kommentar:

Therese sa...

Åh så härligt ni verkar ha haft det i danmark å nu med för den delen :-) Här njuter vi också och tar dagen som den kommer... Stor kram!