tisdag 8 januari 2013

.Lite vardagslyx

Idag var jag och unnade mig lite vardagslyx. Jag var på Spahuset i Örebro och gjorde en klassisk ansiktsbehandling under 90 minuter. Oj vad skönt! Varför gör man inte det oftare, man känner sig som ny efteråt och har en hy lika slät och mjuk som en babystjärt =)


Klassisk Ansiktsbehandling:

 Rengöring, PHA-peeling, portömning, brynformning, ansiktsmassage, handmassage, mask efter hudtyp samt fuktkräm inklusive ögonkräm.

Snacka om att man kände sig bortskämd när ngn höll på med ens ansikte i en och en halv timme. Olika rengöringar och masker, sköna mjuka krämer, varma handdukar, ansiktsmassage och handmassage. Ja, det är verkligen en lyx att få gå och göra en ansiktsbehandling och jag tror att jag ska unna mig det fler gånger.

Köpte med en kombinerad peeling - och ansiktsmask hem som jag ska använda en gång i veckan. Hoppas på att den ska vara bra. 

Brukar du gå på ansiktsbehandling och vad tycker du om det?

 / Mrsfunky

Inga kommentarer: