onsdag 9 januari 2013

.En kommande spahelg?

Idag när jag var hos bästa Marie började vi prata om att åka på spahelg tillsammans. Känner verkligen att jag skulle behöva komma bort en helg och eftersom vi båda klarade av vadet vi hade så har vi bestämt att vi ska göra ngt skoj tillsammans. Vi hittade ett bra pris på en spahelg på Sätra Brunn, så det kommer det nog att bli ngn helg i februari.

Det här paketet föll vi för: 
Spapaket (fre-lör eller lör-sön): Boende på Skogsgården en natt, fri entré till bad, gym, aktivitetspass och bastu. En 25 minuters valfri behandling ingår (ej halvkroppsmassage). Eget spakit samt lån av badrock ingår. Helpension med afternoon tea, 3-rättersmiddag och frukostbuffé. Lördagar ingår 2-rätters lunch, söndagar brunch. 

Låter inte helt fel inte! Hoppas verkligen att det kommer att bli av. Marie väntar på jobbesked, men så fort hon har fått svar så är det fritt fram att boka. Håller tummarna för att allt går vägen!

Är så tacksam över att ha en sådan mysig och härlig vän som Marie, hon betyder mycket för mig. Det är skönt med vänner som man kan prata om precis allt och som känner mig utan och innan.


 / Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Åh det låter som en god idé och som ni båda är värda!!! Och iforms 10 km program hoppas jag hinna avverka innan sommaren är slut, gillar program, för annars har jag itne motivation att fullfölja... Trevlig helg! KRAM <3