onsdag 30 januari 2013

.Vårens kollektion

Idag släpptes äntligen vårens kollektion av Me and I och jag bara älskar den! Det finns så mycket snyggt, framför allt till mig själv, men även en hel del snyggt till barnen. Det kommer att bli svårt att välja vad jag vill ha, för jag vill ha sååå mycket  =)
Tur att jag först ska på ett party och sedan ha ett party själv för då kan man dela upp det litegrann.

är ni sugna på att komma på ett klädparty, välkommen hem till mig onsdagen 6/3 kl 18:30. 

En fin och skön långklänning i vårens trendiga färg

Vårens läckraste jacka eller kavaj, snygg till både jeans och kjol


Underbart sköna yogapants att mysa i hemma 


Ett par snygga jeans i vitt, läckert både till vardags och fest


Snygga canvasbyxan i orange, så fin och skulle göra sig bra på lillkillen

En fotbollströja till min stora prins, tycker färgerna gjorde sig bra ihop

En tröja med bilar till lillprinsen, han skulle älska den =)

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: