tisdag 1 januari 2013

.En tur till whiskyns hemland

Jag och mannen har länge pratat om att vi vill åka till Skottland. Det verkar vara otroligt vackert och härligt och en hel massa saker att se. Under mellandagarna nu passade vi på att boka en resa dit, så i slutet av maj åker jag och min underbara man till Edinburg i fyra dagar. Det ska bli riktigt skoj och jag ser verkligen framemot en weekend med mannen i Skottland. Mannen som dessutom är förtjust i whisky tycker det ska bli extra skoj att få prova whisky i whiskyns hemland. Att dessutom få se det fantastiska slottet, ta en shoppingtur bland Edinburgs gator eller sätta sig på en pub och äta en bit god mat, ja det är ju inte heller fel.


/ Mrsfunky

1 kommentar:

cecce sa...

Jag har aldrig varit i skottland! Vilken upplevelse för er att få komma dit:-) Nice!

En god fortsättning till dig med. Hoppas att ditt 2013 blir underbart!

Kram cecce