onsdag 23 januari 2013

.Lite mycket nu

Har snart gått andra veckan på förlossningen och jag är såååå trött. Det tar på krafterna att jobba där, både fysiskt och psykiskt. Jag hoppas dock att det kommer att kännas bättre om några veckor då man har kommit in i det ordentligt. 
Jag har fått äran att förlösa två bebisar än så länge och det är så fantastiskt underbart. Tänk att få vara med att förlösa små människor, att få se en ny liten varelse födas.
Jag har sagt det förr, jag har nog ett av världens bästa jobb.

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ja, så är det! Det har du och förhoppningsvis jag med i framtiden. Har börjat studera nu till syrra först :)

Mrsfunky sa...

Johanna: Vad skoj att du har börjat plugga till syrra nu. Jättekul! Hoppas du kommer att trivas bra. Är det lika många år att läsa i Finland?

Ta hand om dig! Kramar