lördag 10 december 2011

.Treåringens dag

Ikväll blir det kalas för vår älskade lilla treåring. Mannens familj kommer allihopa och så kommer min pappa och kanske även mamma, beroende på hur hon mår. Mysigt! Hoppas på en trevlig och mysig kväll med god mat och en massa glögg och annat smått och gott. Mys på hög nivå!
Först ska jag åka på Knatteskuttsavslutning med N och sedan hämta ut smörgåstårtorna och efter det hem och städa och fixa vanliga tårtor. Hm, det är full rulle!
Oftast gör jag mina smörgåsttårtor själv, jag älskar nämligen att fixa och dona och dessutom blir det både billigare och godare, men den här gången fanns inte riktigt tiden där med tanke på tenta och allt. Det blir nog bra ändå. Dem vanliga tårtorna ska jag dock fixa själv. Lillkillen ville ha Nalle Puh på ena tårtan och Musse på andra tårtan så jag har beställt hem tårtoblat som jag ska lägga på tårtorna, får se hur det blir.

Förresten, tentan igår gick helt ok. Det kändes bra, men man kan ju aldrig veta säkert om jag klarade den eller inte. Det var bra många frågor och dessutom var det flera frågor som lärarna hade sagt att vi inte skulle läsa på, lite fult gjort. Det värsta av allt är ju att dem kräver hela 80% rätt bara för att bli godkänd, men jag håller tummarna, ber en bön och hoppas, mer kan jag inte göra.
Nej, nu ska jag fixa frukost och sedan gå och väcka mannen.

Önskar er alla en mysig lördag!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: