tisdag 27 december 2011

.Lyxbehandling

Imorse gick jag upp tidigt och åt frukost och åkte sedan in till Örebro och till Spahuset för att äntligen få använda mitt presentkort som jag fick av mannen när jag fyllde. Det blev en klassisk ansiktsbehandling med både ansiktsmassage och handmassage. Hur skönt som helst, åtminstone efteråt när ansiktet känns som en len barnrumpa =)

Innan jag åkte hemåt svängde jag förbi Marieberg och tittade lite. Hittade två tröjor till mannen på MQ, samt en tröja till mig där. Hittade även en skitsnygg jeansskjorta på Only och en blus på Veromoda. Passade även på att köpa ett fint armband på Dimoda för presentkortet jag fick av syster yster med familj. Ja, så nu har jag shoppat mitt på den här rean.

För övrigt har det inte hänt så mycket idag. Har mest bara varit hemma och tagit det lugnt och bara varit. Killarna har lekt med alla nya leksaker. Oj vad nöjda dem är med allt dem har fått. Själv funderar jag på att boka ett pass med core till kvällen, om jag orkar vill säga.

Kram på er!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: