torsdag 29 december 2011

.Frukostgäster

Idag kom mina föräldrar över en stund på förmiddagen. Pappa hade varit med sin hand inne på handkirurgen så då passade dem på att komma förbi hit en stund när dem åkte hem. Mysigt med besök, dessutom hade jag inte ätit frukost så vi slog två flugor i en smäll. Jag passade då på att duka upp en ordentlig frukost med både sill, ägg, julskinka, rödbetssallad och kaffe och juice. Mums! Inte helt fel inte! Killarna ville oxå ha lite mackor och lillkillen mumsade i sig både äggmacka och sillmacka. Min lilla gourmet! =)

Ja, annars har jag faktiskt ingenting inbokat idag, vi ska bara vara hemma och göra absolut ingenting. Kanske att jag ska städa av lite härhemma, men annars blir det inte mycket gjort. Skönt med sådana dagar ibland.

Tänk va, nu är det bara två dagar kvar sedan är det nyår. Vad fort ett år kan gå, det är inte klokt. Snart är vi inne i 2012 och min lilla kille blir 5 år. Känns som om det var igår han föddes och nu är han snart fem år, åren springer fram. Bäst att njuta av tiden just nu, att leva i nuet och vara tacksam över var dag som går.


/ Mrsfunky

Inga kommentarer: