tisdag 27 december 2011

.Roligt med bajs

Mina killar tycker att det är jättekul med bajs, speciellt när man får säga ordet bajs, då fnissar dem en hel del. Jag tyckte därför att det passade bra att köpa en sådan bok i julklapp till dem där man får läsa om bajs och då det är okej att säga ordet.
Vi tittade i den idag och den var riktigt intressant =) Visste du tex att blåvalens bajskorvar är flera meter långa och kan bli upp till 25 cm tjocka eller att några av världens största bajshögar kommer ifrån havsfåglar.
Som sagt, allt som är värt att veta om ämnet bajs står i boken och jag lovar dig att om du har barn i kiss- och bajsåldern så kommer dem att älska boken.


Jag ger den 4 av 5 bajskorvar

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Åhhh jag vet en tjej som skulle älskat denna bok! Få kika på nätet efter den, perfekt födelsedagspresent, tack! Å så fina du och din man är i inlägget nedan <3 ER jul ser också ut att ha varit fin med trevlig samvaro, värme och kärlek. Och på tal om värme - önskar er en underbar tid på Teneriffa <3 KRAMAR