måndag 5 december 2011

.Måndagslistan

Idag måndag är jag glad för att:

-imorgon blir min lilla prins tre år, tiden går fort!

-vi har haft en mysig helg med julfest, avslutning på simskola och bara mys hemma med la familia.

-vi på onsdag får besök av K och tjejerna igen. Mysigt!

-pappa har varit på besök här idag och druckit lite kaffe och pratat. Alltid lika trevligt att ha honom på besök. Tänker på mamma som är på sjukhuset, hoppas hon får komma hem snart igen.

-vi nu på eftermiddagen får besök av en dagiskompis till killarna och hennes mamma och lillebror.

-vi till helgen ska ha kalas för lillkillen som nu börjar bli stor

-jag på fredag har sista tentan för den här terminen. Skönt!

-för att jag har världens bästa man och världens underbaraste små barn. Älskar er så mycket! Ni är mitt allt!

Önskar er alla en fortsatt trevlig måndag och en skön vecka!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: