söndag 11 december 2011

.Julruschen är igång

Det verkar som om julruschen redan är i gång. Det är fullt med folk ute i affärerna och jag kan bara tänka mig hur det kommer att vara sista veckan innan jul. Jag åkte till Marieberg en stund på eftermiddagen för att titta på kläder på MQ. Jag hade rabatt som bara gällde där i helgen, så då tänkte jag passa på att köpa lite kläder. Dessutom är jag silvermedlem så då har jag gratis uppläggning på byxor, vilket är ännu bättre. Sagt och gjort, jag åkte dit och jag hittade två snyggbyxor, en skjorta, samt två t-shirtar och en slips till mannen min. Byxorna skulle dem lägga upp åt mig, så dem får jag inte förrän på onsdag.
Det var skönt att få komma iväg en stund själv utan barnen. Kan behövas ibland. Nu behöver jag bara hitta ngt snyggt att ha upp till så är julklädseln komplett.

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

cecce sa...

Visst är det skönt att kunna handla på egen hand då och då:-) Blir ju inte så ofta! Har själv inte handlat några julklappar ännu. Drar mig lite för den här julhandeln!

Kramar

svintoflickan sa...

Å va fina tårtor..kul,kan man beställa sånt alltså.
kramis