torsdag 1 september 2011

.Mysdag hemma

Idag är jag ledig ifrån praktiken vilket innebär att killarna är lediga ifrån dagis och får en dag hemma istället. Det är skönt för dem för det blir lite långa dagar för dem nu och jag märker att dem inte orkar. Det är tufft att vara så många timmar på förskolan.


N ligger och myser under soffbordet

Det är inte mycket på planeringen idag inte, vilket är skönt. Tänkte försöka jobba lite innan lunch och sedan efter lunchen tänkte jag ta med mig killarna och gå ut lite. Det är en underbar höstdag!

Trött kille redan på morgonen

Mitt lilla busfrö som sprudlar av glädje och alltid har ngt nytt bus på gång

Killarna är så olika varandra, men ändå så lika. L är nästan alltid glad och skrattar och busar, men när han väl blir arg så blir han det med rågor och då är det inte kul. Det går inte att få honom på andra tankar och han kan vara arg bra länge.

N däremot är oxå glad och skrattar, men när han blir arg så blir han det en kort stund och han kan man alltid skoja med och få på andra tankar. Han kan dessutom vara lite mer småtjurig och så är oftast inte lilleman.

Min lilleman
/ Mrsfunky

Inga kommentarer: