tisdag 27 september 2011

.Min älskade prins!

N är på kyrkans barntimmar på tisdagar och eftersom dem inte skulle till dagis idag så fick jag och L en förmiddag för oss själva. Mysigt! :-) Ibland kan det vara skönt att få lite egentid med bara ett av barnen. Efter att ha lämnat N så passade jag och L på att ta en promenad tillsammans med en kompis och hennes yngsta barn. Så nu är dagens motion avklarad redan.
Resten av dagen blir det till att slappa så jag kanske är på fötterna tills imorgon. Känner mig inte helt på topp. Förkylningen verkar visst inte vilja släppa taget helt. Jobbigt! :-(
Önskar er en mysig tisdag!
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

svintoflickan sa...

Fortfarande impad av dina duktiga söta killar...<3
kul se dem på riktigt,var ett tag sen.

ja å sen måste jag säga att det är farligt att läsa din blogg,man vill ju bara ha fler o fler..barn altlså.
fast tårta är ju inte heller fel.

kram