måndag 26 september 2011

.Äntligen hemma igen

Killarna har varit hos mina föräldrar hela helgen och det hade gått hur bra som helst. Är så tacksam över att jag har sådana underbara föräldrar som alltid ställer upp och har killarna när det behövs. Vad gjorde jag utan dem!
Dem blev så glada när jag kom och jag fick en massa kramar av både N och L och det kändes så bra att få åka hem med dem senare på eftermiddagen. Huset har varit så tomt utan dem!
N hade varit med mamma och min bror och hans lilla tjej till Västerås i lördags och haft en mysig dag med dem. L hade varit hemma med pappa hela dagen och hade tydligen inte varit tyst en sekund, låter likt honom =)

Dessutom hade dem varit till kyrkan både i lördags kväll och igår förmiddag och dem hade skött sig helt exemplariskt, vilket känns skönt att höra. Jag kan vara stolt över mina små killar.

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: