måndag 26 september 2011

.Lite shopping

Var på Marieberg igår tillsammans med en god vän. Gick runt i flera timmar i affärer och tittade och shoppade. Vad konstigt det kändes att vara där utan barn, men oj vad skönt. Hittade mycket fint bla flera par byxor , men har lovat mig själv att inte köpa några nya byxor förrän jag har gått ner lite i vikt och det lär dröja bra länge.


Jag hittade i alla fall det jag var ute efter och det var en ny vinterjacka som jag kan ha när jag är ute med barnen i vinter, samt att man kan ha även när man åker bort. Det blev en Didrikson jacka, men färgen är svart istället, med mintgröna detaljer, tyckte den var riktigt fin och dessutom otroligt skön. Den kommer att bli perfekt nu till vintern.


Hittade även en hellång kjol som satt helt perfekt och kommer att bli skön att ha en kall höstdag tillsammans med en mysig tröja.

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: