söndag 9 november 2014

.Min älskade pappa


Det är inte alltid lätt att få ihop det på fars dag. Jag vill självklart gratta och fira min fina pappa, han som har funnits där för mig och varit min klippa, som jag har så mycket att tacka för.

Jag vill även fira min kära svärfar som har funnits där för min man och som finns där för mig och våra barn idag. 

Självklart vill jag också fira mannen i mitt liv, han som är pappa till våra barn och som är mitt allt och våra barns starka klippa. 

Nej, ibland är det inte lätt att få till det. Jag var som tur var och firade min kära far i fredags så idag behöver vi bara åka till min svärfar. 

Killarna grattade sin pappa nu på morgonen och dem var helt lyriska. Dem hade köpt honom en häftig radiostyrd bil nu väntar dem bara på att dem ska få köra den med honom. Sötnosar, dem köpte honom en present som dem själva vill ha.

Idag är en dag för alla underbara pappor!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: