måndag 3 november 2014

.Hata träning eller bara dåligt motiverad

Nej jag ska inte säga att jag hatar träning för det gör jag inte, men ibland kan jag tycka att det är svårt att få till träningen i mitt liv. Motivationen finns där, men ändå är det svårt vissa dagar. Därför slog jag vad med en kompis som vill bli bättre på att träna att vi ska röra på oss minst 30 minuter varje dag och som hjälp ska vi bla ha Friskis nya app, hata träning. Jag gjorde första passet idag och jag tyckte det var riktigt bra. 



Utöver den träningen ska det bli några promenader eller joggingturer per vecka och kanske ngt pass ifrån Paolo Robertos stora träningsbibel som jag har införskaffat mig. Jag tänker inte ha några krav eller måsten på mig utan jag gör det som faller mig in, men 30 minuters rörelse varje dag ska jag klara av.

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: