fredag 21 november 2014

.15 minuter om dagen

Imorse efter att jag hade lämnat killarna i skolan gick jag hem och gjorde ett pass ifrån Paolos bok. Den är riktigt bra och det tar bara 15 minuter. Det finns inga ursäkter, 15 minuter hinner jag med. Jag har faktiskt tränat varje dag nu minst 30 minuter, promenader, styrketräning, core,  joggingturer. Känner mig nöjd! Nu är jag på gång igen och motivationen är på topp. Nu håller jag bara tummarna för att det håller i sig.
Nu till helgen jobbar jag tre nätter vilket innebär att jag kommer sova bort den här helgen, så jag får se hur det blir med träningen då. Jag känner ingen press, vill jag träna så gör jag det. Det är inget måste, vilket känns skönt.

2 kommentarer:

cecce sa...

Hej!

Sådana där snabba intensiva men korta pass är de bästa. Jag kör en app som heter 7-minutes som jag har i min mobil. Riktigt bra! Jag kör programmet x2 eller 3 dvs mellan 14-20 minuter och har gjort det sedan januari. Det har jag kommit ganska långt med:-)

Hoppas du får en skön och vilsam helg!

Kram Cecce

Therese sa...

Åh så bra att jag läste detta, nu känner jag mig pepp igen, förkylningen har gjort att jag inte tränat på 3 veckor, totalt tappat allt från att ha gjort 30 min minst om dagen i oktober så blev november ett botten napp, men nyköpta träningskläder SKA invigas i morgon! Basta. Önskar dig en fin kväll och en bra start på nya veckan <3 KRAM