tisdag 30 augusti 2011

.Något på gång

Det är något som inte är som det ska med lillkillen. Hoppas inte att han håller på att bli sjuk eller så, för jag kan verkligen inte vara hemma nu. Han vaknade tidigt imorse och var inte alls på hugget. Han bara gnällde och var ledsen och tjinkig, inte alls likt honom. Dessutom kändes han lite varm, så nu håller jag tummarna för att han klarar sig undan infektioner och annat. Lilla gubben, min älskade lilla kille! Det värsta är att dem har så långa dagar nu när jag har börjat med praktik, känns inte helt ok, men vad gör man. Jobba måste man ju. Dem flesta veckor har jag åtminstone en dag ledigt i veckan, så då får dem vara hemma med mig, alltid ngt.

Idag ska jag in till sjukhuset för introduktion för kommande tio veckor. Tänk va, på dem kommande fem veckorna ska jag vara på förlossningen och vara med och förlösa barn. Jag ska helst hinna med 15 egna förlossningar under tiden, får se hur det går. Blir rädd bara jag tänker på det.

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: