måndag 15 augusti 2011

.Lite ny träning

Har länge velat pröva att komma igång med Zumba, men har ännu inte fått ändan ur vagnen och tagit mig iväg. Jag gick på afro ett tag och älskade det och tänkte att visst vore det kul att prova zumba oxå. Det är bara ett problem, tiden! Hur ska jag få tiden att räcka till allt som jag vill göra, det går bara inte. Min syster beställde hem ett zumba spel till wii och då blev jag lite inspirerad av henne och tänkte, varför inte, så nu har jag spelet hemma och ska pröva ett pass imorgon. Får återkomma med hur det har gått efter det och om det är ngt att ha.




/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Att komma sig ut å iväg är ett problem för mig, så en träningsform hemma vore nått, har faktiskt varit lite nyfiken på zumba, så ska bli skoj å se vad du tyckte! KRAM