måndag 1 augusti 2011

.Bröder med samma smak

Mannen är ute och åker hoj med sin bror. Dem har köpt sig varsin motorcykel och dem är nästan identiskt lika. Snacka om att ha samma smak :-)
Vi hade motorcykel för några år sedan, men sålde den för att vi inte var ute tillräckligt med den. Nu blev vi sugna igen, så i onsdags åkte mannen ner till Göteborg och köpte sin hoj. Vi passade på att åka tillsammans igår, var ute över två timmar. Riktigt skönt! Det är en härlig känsla att vara ute och åka, blir ibland sugen på att skaffa mig ett eget körkort. Insåg dock när jag prövade mina skinnkläder att dem satt lite åt runt magen, så nu har jag motivation för att minska lite kring midjan. Skulle behöva tappa några kilon så skinnstället sitter bättre. Hm, det har visst hänt lite på några år. Nåja, jag tar en dag i taget så får vi se.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: