fredag 12 augusti 2011

.Boktipset

Dem senaste veckorna har jag läst en hel del bra böcker, bla Kristina Ohlssons tre böcker, Askungar, Tusenskönor och Änglavakter. Kan varmt rekommendera dem, dem var riktigt bra och det var svårt att lägga ifrån sig dem när man väl hade börjat läsa.



Jag ger dem 4 av 5 funkys


Andra böcker som jag har läst i sommar är Katerina Janouch romanserie om barnmorskan Cecilia. Jag hade läst dem första två tidigare och nu fick jag tag på dem andra två delarna av serien; Hittebarnet och Tigerkvinnan. Dem två tidigare heter; Bedragen och Systerskap.



Kan varmt rekommendera dem böckerna, dem är riktigt bra och dem är oxå svåra att lägga ifrån sig när man har börjat. Dessutom är dem lättlästa och har ett ganska så enkelt språk, vilket är ett plus i sig.


Jag ger dem 4 funkys av 5

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Kanske nåt jag ska satsa på då att köpa in, börjar bli dags för lite nya böcker
Tack för pratstunden.
Kram!!