fredag 5 augusti 2011

.Bra kämpat

Är riktigt stolt över mig själv. Har inte varit ute och sprungit på flera veckor, men insåg idag att det bara är några dagar kvar tills jag ska springa kvartsmaran på KK-joggen. Jag funderade ett tag på att strunta i det, men varför inte utmana sig själv litegrann.
Sagt och gjort, jag åkte till Viaspåret och sprang lite och jag tog mig runt en mil på 1 h 12 min, inte helt illa för att vara otränad. Ja, så kanske att jag inte blir sist på tisdag i alla fall.
Känner mig ganska stolt över mig själv, nästan så jag ska unna mig en extra kaka till fikat.

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Therese sa...

BRA jobbat!!!!! Kramar i massor till dig <3

Therese sa...

Duktig du är!! Hoppas det går bra på tisdag, du kommer klara det galant!
Ha det bäst. Tycker om dig <3
Kram!!