måndag 5 mars 2012

.Promenad, lunch och en massa prat

Idag fick jag inte sova särskilt länge, eller fick och fick, min kära syster och jag hade en lunchdate inplanerad, så det var bara att masa sig upp kvart i tolv. Jag fick i alla fall sova tre timmar, alltid ngt =)

Vi tog en promenad först och åkte sedan ner och köpte oss varsin sallad till lunch och efter det blev det lite kaffe på maten. Var mysigt att ses en stund, var alldeles för länge sedan vi sågs bara hon och jag. Hoppas att vi kan göra om det snart igen och att det inte behöver gå månader emellan gångerna. Vi hann även prata en hel del om dittan och dattan, det blir en del att prata om när man inte ses så ofta.

Tusen tack kära syster för idag! Var mysigt att ses! <3

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

cecce sa...

Kan bara tänka mig känslan hur det känns att få vara med om att förlösa ett barn!

Låter som en riktigt trevlig lunchdate! Hoppas du får tanka lite sömn nu bara. Tre timmar låter lite lite!

Kramar

Therese sa...

Tack själv. Var mysigt och allt för längesen
Kram <3