måndag 12 mars 2012

.Måndagslistan

Idag måndag är jag glad för att:

-vi har haft en mysig helg med besök av goda vänner, familjegudstjänst, vårstädning av trädgården och en massa bara vara.

-min underbara man fyller år på torsdag och vi ska ha kalas för honom på fredag kväll. Mysigt! =)

-det är vår! Idag var det 15 grader varmt och strålande sol. Underbart skönt!

-jag bara har tre förlossningar kvar innan målet är nått, kanske kan nå det redan inatt

-jag snart är klar med patientfallet som jag ska redovisa nästa vecka

-för att vi får vara friska och krya och för att jag lever det liv jag lever och som jag vill leva. Är så tacksam för mitt liv och min underbara familj.

-jag ska på trevlig tjejkväll nu i veckan med flera av mina kursare. Trevligt, trevligt!

Önskar er alla en fortsatt trevlig dag och en skön vecka!


/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Så underbart positivt!!! Du har verklgien en toppen vecka med många roligheter och höjdpunkter. Du är så härligt ödmjuk och spontan och tacksam i det du skriver, känns så genuin! <3