torsdag 15 mars 2012

.Alltid du och jag

Stort grattis till min underbara man som idag fyller år!
Jag älskar dig så mycket och hoppas att du får en underbar dag med allt du önskat dig!


Kärleken till min man blir bara starkare och starkare för varje dag och jag skulle inte vilja leva en dag utan honom. Han gör mig hel! Han förgyller mitt liv! Han är allt jag någonsin önskat, allt jag drömt om, min man, min make, min andra hälft <3 <3 <3


Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

Lalala,

När som klockorna har stannat
Och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga
Det man längst i hjärtat vill
Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
Är det alltid du och jag

För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge

Ja, all min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

/ Mrsfunky

3 kommentarer:

Therese sa...

Hoppas din man läser din blogg, detta var vackra å kärleksfulla ord som måste röra honom till tårar även om du säker också säger detta till honom och han vet det i sitt hjärta <3

Therese sa...

Hoppas din man läser din blogg, detta var vackra å kärleksfulla ord som måste röra honom till tårar även om du säker också säger detta till honom och han vet det i sitt hjärta <3

Anonym sa...

Vad fint skrivet! Ni är verkligen födda för att finna varandra. När man är med er går det inte att undvika att se er härliga kärlek till varandra. Hoppas han hade en bra dag trots att han jobbade så sent! Tycker om er massor!! Kramar Camilla