söndag 11 mars 2012

.Framsteg

Har varit med killarna på simskola ikväll och det går framåt. Lillkillen är som han är, han gör det han vill och det han inte vill det vägrar han. Dessutom är han så envis så det går liksom inte att locka honom på ngt vis, det är bara att gilla läget. Min lilla prins, så envis och stark!
N däremot gör stora framsteg varje gång, roligt att se. Hoppas att det har släppt nu och att han kan känna sig mer avslappnad i vattnet.

Just nu sitter dem supertrötta i soffan och tittar på Lego Star Wars, men snart ska börjar det bli dags att borsta tänderna och göra sig klar för sängen. Det lär bli en tidig kväll i kväll, dem är bra trötta.

Själv blir det till att äta gott med mannen och sedan en bra film innan läggdags. Vi bjöd på bakad potatis igår kväll när vi hade goda vänner över och det blev så mycket kvar av den goda räkröran så vi kör en favorit i repris. Mums!

Hoppas ni alla har haft en skön helg!
/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Therese sa...

Så fint du hade gjort på pårdet!!! Det gillade jag i massor. Och roligt att det blir framsteg på simskolan, till hösten ska nog luran få börja tänkte jag (om hon vill). Önskar dig en fin kväll och hoppas du får en bra start på kommande vecka <3 KRAM

cecce sa...

Det kommer säkert att vända för lillkillen också. Hav tålamod bara. Jag vet. Har som sagt haft en liten som under en hel termin vägrade att hoppa i vattnet. Nu går det däremot som en dans!

Proteinpulvret köper jag via Gymgrossisten. Du hittar dem på nätet. Pulvret heter Dietpro Advanced.

Kramar!!