tisdag 29 september 2009

.Berlin eller inte

Ja, mannen min ringde förut idag och sa att han hade anmält sig till en kurs som ska vara i Berlin under fyra dagar i oktober. Han frågade sedan om jag och killarna ville följa med, vad svarar man då! Jag vet inte, kan bli mysigt, men det kan oxå bli en mardrömsresa =)
80 mil enkel resa, sedan fyra dagar på hotell och mannen är borta på dagarna. Hm, vet inte hur jag ska göra. Samtidigt är det inte skoj att vara hemma själv när mannen är borta. Kanske kan vara skönt att få komma bort lite och få lite miljöbyte, eller hur skulle ni göra?
Har varit hos kompisen C på eftermiddagen. Tack C för en underbar eftermiddag, alltid lika trevligt att träffa er! Det är så kul att se att N och L leker så bra med varandra. Dem tycker så mkt om varandra. Myskillar, dem är härliga!
Nej, nu ska jag sätta mig en stund till vid tv:n och sedan ska jag nog gå och lägga mig och fortsätta läsa lite.

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv hjärtat. Dina små är underbara verkligen.