tisdag 22 september 2009

.Monstermamman är framme igen

Ja vissa dagar känner jag mig verkligen som en monstermamma som inte har ngt tålamod och som bara skriker och gapar. Idag har det varit en sådan dag. Har varit hemma med barnen nu hela helgen och har inte ens varit ute ngt, börjar bli lite less på det. N mår mkt bättre idag, knappt ingen feber och det märks =) Han har varit sååååå trotsig och busig. Han har verkligen gått mig på nerverna ordentligt. På förmiddagen tog han tex en krita och ritade med på en av våra köksstolar. Då blir man inte glad. Han fick åka i säng och ja, jag har inte fått bort det ännu. Har fått ett tips om ett medel som ska vara bra, får pröva det och hoppas på det bästa. Han har aldrig gjort ngt sådant förut. Hm, barn, att vara mamma är inte alltid lätt. Det är en av de svåraste sakerna jag gjort ngn gång, men samtidigt helt klart det bästa jag gjort. Jag älskar mina pojkar mer än ngt annat.





Inga kommentarer: