måndag 21 september 2009

.Mina pojkar


Mina pojkar är såååå söta och underbara. Har haft N hemma ifrån dagis idag pga feber, men han har faktiskt varit riktig go och mysig. Han har kommit och vill sitta i knä, han vill kramas, han har kommit med böcker som vi ska läsa, efter ca tio böcker var det inte riktigt lika kul =)
I helgen var han bara gnällig och emlig, men idag har det som sagt varit bättre, så vi får hoppas att det är på väg att vända nu. N skulle egentligen ha börjat på lek och bus ikväll, gympa för 2-4 åringar, men det får bli nästa vecka. Det känns dumt att åka om han har feber, dessutom tror jag inte att han skulle orka. Min lilla älskling, du är så mysig och jag älskar dig så mkt.
L har oxå varit så mysig och gosig de sista dagarna. Dessutom har han blivit så duktig nu med potträningen. Idag gjorde han både nummer ett och två på pottan. Då blev jag stolt =) '
Nej nu är det dags att gå ner och fixa lite mellis till barnen och jag ska nog ta mig en kopp te.
Pratade förresten med mamma på förmiddagen och det var skönt att få prata med henne lite. Jag saknar henne! Hoppas att hon får komma hem snart ,men det är nog lång väg kvar.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer: