tisdag 22 september 2009

.Tid för LO´s

Idag har jag fått tid att sitta lite med scrapbooking som jag tycker så mkt om. Jag önskar att jag kunde få mer tid för att sitta med det, men tiden räcker inte alltid till. Jag har så mkt kort som jag vill få in i barnens album, men allt tar sin tid och vissa dagar har jag helt enkelt ingen inspriation alls. Men, men idag hann jag åtminstone några sidor innan barnen vaknade och sa sitt =)
Ska försöka komma igång lite mer nu, skulle vilja börja göra lite kort oxå, fick inspiration av Fruthure. Kort är ju alltid bra att ha hemma ,alltid är det ngn som fyller el så.



Lite bilder:








1 kommentar:

svintoflickan sa...

ÅÅå va duktig du är..sååå fina kort.

ja du monstermamma är man till o från..pust..monsterbarn me..
men kärleken består..å tur är väl de.ler.

kramiskramis...
ska snart sova..segis idag.