tisdag 29 maj 2012

.En massa hönor men ingen tupp

Idag åkte jag och killarna och hämtade upp min kära mor för att sedan åka vidare och köpa lite härliga sommarblommor. Synd att jag inte hade större bil för det fanns så mycket fint. Nåja, det blev tillräckligt många blommor som fick följa med hem. Bredvid växthuset hade dem en gård med en massa höns som självklart killarna fastnade vid. Stora killen tyckte det var riktigt skoj att vara där och han matade dem med gräs. Skulle önska att vi kunde bo mer på landet så vi kunde ha lite djur. Skulle tycka det var mysigt och barnen, ja dem skulle älska det :-)

Innan vi åkte hem bjöd jag min kära mor på asiatisk mat och sedan tog vi varsin kopp kaffe hemma hos henne innan jag åkte hem. Har haft en mysig dag med killarna och deras mormor.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: