onsdag 9 maj 2012

.Blogglusten är borta

Just nu räcker inte riktigt tiden till allt jag vill göra. Är helt slut när jag kommer hem om dagarna och känner att jag inte ens hinner med att sköta hem och hus. Tvätten kommer efter, städningen skjuts upp och jag tycker att det är jobbigt att se allt som ska göras.
Jag gillar det inte! =( Jag är en pedant och mår inte bra av att ha det rörigt omkring mig eller se tvätt ligga i högar, men ibland orkar man inte. Tiden räcker helt enkelt inte till just nu. Ska bli skönt när det är över i skolan och jag börjar jobba igen, vilket innebär att jag kommer att vara ledig flera dagar i veckan, hur skönt är inte det.
Längtar! Nu är det ca tre veckor kvar bara, nice!

Så om ni undrar över varför jag inte kommer med så många nya inlägg, tiden finns inte och inte orken heller, men håll ut.

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: