lördag 24 november 2012

.What a day

Vilken dag vi har haft idag. Ganska så fullspäckad kan man säga. Killarna sov i alla fall till halv åtta , så det var inte fy skam. Efter en stor och härlig frukost tog vi bussen och sedan spårvagnen in till Göteborg där vi först spenderade några timmar på Universeum. Oj vad mycket skoj det fanns där, hade nog kunnat vara där hela dagen. Det roligaste tyckte nog jag var akvariet och regnskogen, men det sprang vi igenom. Det är inte lätt att vara snart sex år och ha så mycket energi och spring i benen :-)
Efter några timmars lek så gick vi till Gothia Towers för att äta deras berömda räkmacka. Oj säger jag bara, den slår alla rekord. Killarna åt köttbullar och potatismos och ärligt talat var nog det dem godaste köttbullarna som jag har ätit. Dem gick inte av för hackor inte :-)
Efter en sen, men underbar lunch gick vi till Liseberg för att spendera ytterligare några timmar. Killarna åkte karuseller och hade riktigt skoj. N åkte lilla berg och dalbanan och satt med uppsträckta armar och bara njöt. Han åkte även slänggungan själv och tyckte att den var härlig. Min lilla kille börjar bli stor. Vi avslutade sedan kvällen med lite mat innan vi åkte tillbaka till hotellet.
Nu sover killarna och ärligt talat ska nog jag oxå släcka snart för jag är bra trött. Det tar på krafterna att vara borta både för liten och för stor.








Inga kommentarer: