söndag 18 november 2012

.Lite bad och sedan en tur till Donken

Idag efter frukost packade vi badväskorna och åkte till badhuset hela gänget. Jag hade två trötta killar med mig, men oj vad skoj dem hade med sina kompisar. Kul att dem leker så bra ihop. Vi badade och  fikade och hade en supermysig dag tillsammans. Efter badhuset åkte vi till Mc´Donalds och avslutade en mysig helg med lite lunch där. Gissa om det var nöjda barn efteråt. Har haft en sååå härlig och skön helg tillsammans med goda vänner. Är så glad att jag har så härliga vänner som jag kan umgås med.
Vi åkte sedan hemåt och gissa om det var skönt att se att mannens bil stod på garageuppfarten. Han har varit borta sedan i onsdags morse, så det kändes bra att ha honom på hemmaplan istället. Oh vad jag har saknat honom och längtat efter honom. Min underbara man, vad vore jag utan dig!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: