onsdag 12 september 2012

.Sköna sensommardag

Idag har vi haft ytterligare en av dem där sköna sensommardagarna. Ljuvligt! :-)
Dem senaste dagarna har varit strålande sol och nästan 24 grader varmt. Inte helt fel inte! Tänk om vi kunde få några fler sådana dagar, vore inte tokigt.

Idag var killarna lediga ifrån dagis, men stora killen hade femårsgrupp på dagis. Idag skulle dem till skogen för att lära sig vad man gör när man kommer vilse och då fick alla lediga barn följa med. När jag hämtade honom hade han fått ett diplom att ta med hem som ett bevis på att han hade varit med på 'hitta vilse' som det hette.
Jag och lilleman passade på att cykla till lekparken under tiden och hade en mysig förmiddag bara han och jag.
På eftermiddagen har vi inte gjort mycket, killarna har lekt och jag vilat i soffan. Skönt att bara vara ibland! :-)
Nu ikväll körde vi ut fyrhjulingen och lekte lite jag och killarna. N har blivit riktigt duktig på att köra den nu, men han vill ändå att ngn ska sitta bakpå. Ju fortare det går desto roligare tycker dem att det är.
Nu vankas det snart lite te och slappa framför tv:n.
Trevlig kväll!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: