onsdag 26 september 2012

.Ibland räcker inte tålamodet

Idag har mitt tålamod testats ordentligt vill jag lova. Mina två små prinsar har varit billiga idag. På förmiddagen gick det bra, men eftermiddagen var värre. Det blev lunch på Donken, mysigt och gott. Sedan hade jag lite andra ärenden att göra och då var det som om dem blev förbytta med två små skitungar utan öron. Nåja, jag fick gjort allt som jag skulle och sedan åkte vi hem och fortsatte packa lite inför resan. Innan vi gick in passade vi på att mysa lite med våra älskade kaniner som har fått flytta in i lillhuset under vintern. Oj vad gosiga och keliga dem var.
Eftermiddagen spenderades hos underbara Camilla och barnen där vi bjöds på pannkakor med sylt eller honung och glass. Mums! :-)
Nu blir det dock slappa resten av kvällen framför tv:n och kanske även unna sig lite popcorn.
Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: