tisdag 11 september 2012

.Hinna med vardagen

Ibland känns det som om det är svårt att hinna med vardagens alla bestyr. Ikväll tex är barnen sååå trötta, speciellt lilleman. Dessutom har N brottning ikväll och mannen ringde och sa att han skulle bli sen, vilket innebär att jag måste ta med lilleman på träningen och sedan försöka aktivera honom en timme eller så, medan vi väntar på att N ska bli klar. Känns lagom skoj! Men, men, ibland är det helt enkelt svårt att få ihop allting. Dessutom har jag jobbat nu några nätter och inte alls hunnit träna, vilket känns riktigt surt. Får se om jag kan köra ett pass med kettlebell ikväll när barnen har lagt sig. Skulle egentligen vilja ut en sväng i spåret, men innan mannen är hemma är det väl mörkt så då går det ju inte. Får hoppas att han kommer hem tidigare imorgon så jag kan hinna ut en sväng då =)

/ Mrsfunky

3 kommentarer:

Therese sa...

Känns lite skönt att höra att fler har det svårt att få vardagens bestyr att gå ihop alla gånger, här har jag återupplivat blommorna i fönstret, tvättat och försökt hinna träffa barnen å mannen då det blivit långa dagar i skogen, dessutom måste mannen på ett möte i övermorgon, Lurans simträning börjar och jag ska vara i skogen... hm... men allt löser sig, på nått sätt ;-D KRAAAAM

Vickie sa...

Det är verkligen inte lätt att få vardagspusslet att gå ihop alla gånger, timmarna räcker inte till det man vill/behöver. Man får göra det bästa möjliga av det.
Kram27A eglon

Anonym sa...

Usch ja...känner igen det där!:-) Ibland skulle man vilja vara på två ställen samtidigt!

Hoppas du fick ihop det till slut!

Kramar Cecce